فروش عمده تخت ۲ موتوره کاشت مو

با فروش انواع تخت ۲ موتوره کاشت مو به صورت عمده و بدون واسطه این محصول براحتی در دسترس مشتریان در اقصی نقاط کشور قرار می گیرد که در اینصورت مشتری نیز رضایت کاملی از قیمت ها خواهد داشت چون بسیار باصرفه و سودآور تهیه خواهد شد، خریدار نیز می تواند ضمن اطمینان از کیفیت ها با تنوعی که در مدل ها وجود دارد آن را متناسب با سلیقه و نیاز خود انتخاب کند.

فروش عمده تخت 2 موتوره کاشت مو

اطلاعاتی درمورد تخت ۲ موتوره کاشت مو

اطلاعاتی درمورد تخت 2 موتوره کاشت مو

تخت دو موتوره کاشت مو یکی از ملزومات در جراحی های زیبایی بوده که از ایمنی و کیفیت بالایی برخوردار است و دارای مصارف و کاربردهای زیادی می باشد، همچنین از دو قسمت حرکتی برقی برخوردار است که به نام تخت دو شکن شناخته شده است و جنس بدنه نیز از فلز مقاومی است که آن را با رنگ الکترواستاتیک پوشش داده اند.

تخت دو موتوره دارای اسکلتی مستحکم است که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارد و سطح آن نیز دارای فوم سرد است لذا از انعطاف پذیری و نرمی بالایی برخوردار می باشد، همچنین فوم آن با استفاده طولانی مدت حالت اولیه خود را از دست نخواهد داد و تو رفتگی در آن ایجاد نخواهد شد چون از پایداری و طول عمر بالایی برخوردار می باشد.

تخت دو موتوره دارای کیفیت ممتازی است که فوم آن با چرم باکیفیت پوشیده شده و به دلیل داشتن خاصیت الاستیکی از دوام بالایی بهره مند می باشد، همچنین تمیز کردن آن راحت بوده و قابل شستشو نیز می باشد که کاربردهای زیادی نیز در مطب، کلینیک، بیمارستان، سالن های زیبایی و چشم پزشکی دارد.

نحوه خرید تخت ۲ موتوره کاشت مو

نحوه خرید تخت 2 موتوره کاشت مو

جهت خرید انواع تخت ۲ موتوره کاشت مو مشتری با دو گزینه روبرو است که می تواند محصول را به دو روش حضوری و اینترنتی تهیه کند و در روش اینترنتی محصول به صورت غیر حضوری و آنلاین تهیه می شود، لذا در این روش می توان تخت را به دلخواه انتخاب نمود و براحتی آن را در آدرس مورد نظر تحویل گرفت.

تخت دو موتوره ارتفاع آن بسیار نرم و راحت قابل تنظیم بوده و حد تعادل را برای دکتر فراهم می کند که با تنظیم شیب زیر سر بیمار می توان کار دکتر را راحت تر نمود، همچنین شیب زیر ران بیمار نیز قابل تنظیم بوده و طبق اصول و استانداردهای ملی و بین المللی و از بهترین تجهیزات ساخته شده است.

تخت دو موتوره همانطور که از نامش پیداست دارای دو عدد موتور است که موتور اول ارتفاع را تنظیم نموده و موتور دوم نیز پشتی و جلوپایی را عقب و جلو می برد، همچنین رنگ بدنه در برخی مدل ها از خاصیت آنتی باکتریایی برخوردار بوده و برخی مدل ها در زیر سر بالشتک دار حفره ای قرار دارد که با برداشتن بالشتک سر بر روی حفره قرار می گیرد تا از تکان خوردن آن جلوگیری شود.

مراکز خرید تخت ۲ موتوره کاشت مو

مراکز خرید تخت 2 موتوره کاشت مو در مرکز خرید تخت ۲ موتوره باکیفیت کاشت مو این محصول در مدل ها و انواع مختلفی ارائه می شود که کیفیت های بالای آن مورد توجه زیادی قرار گرفته است، خریدار نیز در زمان خرید از حق انتخاب بالایی برخوردار بوده و می تواند متناسب با سلیقه و نیاز خود بهترین نمونه را برگزیند.

تخت دو موتوره دارای اجزای مختلفی بوده که مهم ترین تجهیزات بکار رفته در محصول موتورهایی است که در آن نصب شده و کیفیت آنها در عملکرد درست این تخت تاثیر بسزایی دارد، همچنین دارای چرخ هایی است که جابجایی آن را راحت نموده و در رنگ های متنوعی نیز ارائه می شود.

تخت دو موتوره بسته به نوع و کیفیت دارای قیمت های مختلفی بوده که نمونه های باکیفیت از تجهیزات درجه یک تولید شده و دارای طراحی پیشرفته ای نیز می باشد، علاوه بر آن این تخت قابلیت تبدیل شده به صندلی را نیز دارد که از محبوبیت زیادی برخوردار می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما