فروش استثنایی صندلی آرایشگاهی اتوماتیک

صندلی آرایشگاهی اتوماتیک یک ابزار لازم و ضروری در تمامی مراکز ارائه دهنده امور زیبایی و آرایشی است که بطور همزمان برای مراجعه کننده و فرد آرایشگر راحتی بیشتری را به ارمغان می آورد. برای خرید انواع صندلی آرایشگاهی با قیمت ارزان تر می توان از فروش استثنایی این محصول که به خریدهای عمده تعلق می گیرد، استفاده کرد. بهترین صندلی آرایشگاهی کارایی های گسترده ای در انجام تمام خدمات زیبایی از قبیل لیزر، پوست و مو دارد.

فروش استثنایی صندلی آرایشگاهی اتوماتیک

بروزترین مدل صندلی آرایشگاهی اتوماتیک

بروزترین مدل صندلی آرایشگاهی اتوماتیک

باتوجه به افزایش بازار رقابتی در کلیه اصناف خدماتی، مالکان سالن های زیبایی هم به فکر ارائه مطلوب تر انواع خدمات افتاده تا هرچه بهتر نظر مساعد مشتریان را به خود جلب کنند. مراجعه کنندگانی که خواستار دریافت مراقبت های زیبایی، آرایشی و بهداشتی هستند، ترجیح می دهند از خدمات مرکزی استفاده کنند که در آن از به روزترین تجهیزات و مناسب ترین دستگاه ها استفاده شده باشد.

تا چندی قبل صندلی های سالن های آرایشی ساده، بسیار خشک و نامناسب بودند. رفته رفته این نوع صندلی های قدیمی جای خود را به صندلی های مخصوص چند حالته داد که با اهرمی زاویه تکیه گاه و ارتفاع آن ها تنظیم می شد. اما امروزه بهترین مدل های صندلی برقی به بازار عرضه می شوند که دارای سیستم تنطیم اتوماتیک بوده و کار خدمات رسانی را برای اپراتور به طرز چشمگیری آسان کرده است.

به دلیل تمایل بالای مشتریان برای داشتن حس آرامش و راحتی در مدت زمان دریافت انواع خدمات آرایشی و زیبایی، مدل های به روز و جدیدی از صندلی های اتوماتیک طراحی و ساخته می شود تا بتوان در امور مختلف از قبیل لیزر درمانی، رنگ مو، خدمات اپیلاسیون، ارائه انواع ماسک های جوان کننده و … کارایی داشته باشند.

دسته بندی انواع صندلی آرایشگاهی در بازار

دسته بندی انواع صندلی آرایشگاهی در بازار

شاید جالب باشد که بدانید صندلی های آرایشی در مدل های زنانه و مردانه بصورت مجزا و دارای طراحی متفاوت ساخته می شوند. این موضوع بدان دلیل است که نوع خدمات آرایشی برای این دو گروه کاملا متفاوت از یکدیگر هستند. جدیدترین صندلی های آرایشی در دو مدل نیمه اتوماتیک و اتوماتیک به بازار عرضه می شود. در تولید صندلی اتوماتیک، زاویه نشستن، حالت نیمه خوابیده، خوابیده و کمک به تسلط بیشتر اپراتور بر روی مراجعه کننده، درنظر گرفته می شود.

صندلی های مورد استفاده در آرایشگاه را می توان به چند دسته کلی تقسیم بندی کرد:

  • صندلی آرایشگاهی زنانه: این صندلی ها برقی و جک دار هستند. تنظیم آن آسان بوده و به صندلی میکاپ هم شهرت دارند.
  • صندلی آرایشگاهی مردانه: امروزه در تمامی سالن های آرایش و پیرایش مردانه نمونه ای از صندلی اتوماتیک آرایشگاهی وجود دارد که می توان با کمک آن خدمات مختلفی را به مراجعه کننده ارائه داد.
  • صندلی آرایشگاهی کودک: این صندلی ها با شکل های فانتزی طراحی و ساخته می شوند تا کودک در محیط آرایشگاه و هنگام کوتاهی موی سر احساس آرامش بیشتری داشته باشد.
  • صندلی تابوره آرایشگاه: این صندلی فاقد تکیه گاه بوده و با چرخ هایی که در قسمت پایه دارد، به راحتی چرخیده و کار کوتاهی مو و یا سشوار زدن را آسان می کند.
  • صندلی سرشور، صندلی کوپ، صندلی پدیکور و صندلی انتظار آرایشگاهی از دیگر انواع متنوع مورد استفاده در سالن های آرایشی هستند.

قیمت صندلی آرایشگاهی اتوماتیک ارزان

قیمت صندلی آرایشگاهی اتوماتیک ارزان با خرید عمده صندلی آرایشگاهی اتوماتیک، می توان از قیمت ارزان تر آن بهره مند شد و محصول را با صرف هزینه کمتری در مقایسه با خرید جزئی دریافت کرد. معمولا خرید مستقیم از فروشندگان اصلی و استفاده از فروش استثنایی آنها درمورد برخی مدل های خاص، می تواند توجیه اقتصادی بهتری برای خریدار داشته باشد و او را در صرفه جویی بیشتر یاری رساند.

می توان با استفاده از سایت های اینترنتی فروش با انواع مختلف صندلی اتوماتیک مخصوص آرایشگاه ها آشنا شد و بهترین مدل را که از لحاظ ابعاد و نوع کارایی مناسب می باشد، انتخاب کرد. معمولا توضیحات جامعی در مورد مشخصات فنی این نوع صندلی در کنار تصویر هر یک شرح داده شده است.

  • تبلیغات: 
    1. شرکت پخش کننده عمده لباس بیمارستانی نوزاد
    2. سایت انلاین فروش کیسه کلستومی یک تکه
    3. ویلچر برقی مبله بهزیستی با قابلیت تنظیم ارتفاع
    4. آخرین قیمت اسپکلوم ایده آل در کشور

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما