فروشگاه اصلی تخت آرایشگاهی ساده

تخت آرایشگاهی ساده از جدا نشدنی ترین لوازم و تجهیزات یک سالن زیبایی می باشد که استفاده از آن دارای مزایای بسیاری است که در ادامه مطلب به آنها خواهیم پرداخت. آرایشگر های زیادی برای راحتی و آرامش مشتریان خود از تخت سه تیکه ارایشگاهی استفاده میکنند. وجود تخت سه تیکه آرایشگاهی در حین کار های روزمره ای که توسط آرایشگر ها انجام می گیرد بسیار ضروری می باشد، چرا که استفاده از این نوع تخت راحتی و رضایت مشتری را به دنبال خواهد داشت.

تخت آرایشگاهی مدرن مدل زیادی دارد تخت آرایشگاهی استاندارد کارایی زیادی دارد فروش تخت آرایشگاهی بسیار رونق دارد تخت آرایشگاهی مرغوب کارایی زیادی دارد

فروشگاه اصلی تخت آرایشگاهی ساده

همه چیز درباره مزایای تخت آرایشگاهی ساده

همه چیز درباره مزایای تخت آرایشگاهی ساده

ت بنابراین آرایشگران برای پیشرفت در عرصه کاری خود باید مشتریان خود را راضی نگه دارند. تخت سه تیکه آرایشگاهی متفاوت از سایر تخت‌ ها و صندلی‌ های راحتی که در بازار وجود دارد می باشد. تخت ارایشگاهی استاندارد از سه قسمت متفاوتی تشکیل شده است که این قسمت ها شامل تکیه گاه نشیمن و زیرپایی می باشد. لازم است بدانید که این تخت ها به صورت مکانیکی می باشند و هر قسمت آن قابل تغییر و تحرک است.

شما می توانید زاویه تخت سه تیکه آرایشگاهی را تغییر دهید و همچنین زیر سری آن را متناسب با راحتی مشتری خود تنظیم کنید. این تخت در تمامی لاین های سالن های زیبایی مورد استفاده قرار می گیرد و کارایی بسیار زیادی دارد. هم چنین شما می توانید پشتی این تخت را به صورت خوابیده تغییر دهید تا کاملاً به حالت تخت در بیاید. به طور کلی این تخت قابلیت های بسیاری را دارد که شما میتوانید با تهیه آن از این قابلیت ها بهره مند شوید.

بررسی میزان مرغوبیت تخت آرایشگاهی ساده

بررسی میزان مرغوبیت تخت آرایشگاهی ساده

در خصوص مشخصات ظاهری تخت سه تیکه آرایشگاهی باید اضافه کنیم که این تخت ها در انواع و مدل های مختلف تولید و عرضه می شوند. همچنین دارای رنگ بندی های متناسبی را با سالن های زیبایی هستند. شما می توانید با توجه به سلیقه خود و سبک سالن زیبای خود هر کدام از آن ها را که در نظر داشته باشید تهیه و استفاده کنید.

از جمله نکاتی که در خصوص مشخصات ظاهری تخت سه تیکه آرایشگاهی وجود دارد این است که جنس رویه آن از جنس چرم مرغوب است که کل تخت را کاور کرده است. این چرم علاوه بر زیبایی و چشم گیر بودن قابلیت شست و شو را دارد. همچنین به‌ صورتی تولید شده است که کاملا ضد خش می باشد. شما می توانید رنگ دلخواه خود را با توجه به فضای سالن زیبایی خود انتخاب کنید

و آن را به صورت اینترنتی یا حضوری خریداری کنید. رنگ های روکش چرم آرایشگاهی شامل؛ سفید، سیاه، زرد، آبی، بنفش، نقره ای، طلایی و خاکستری می باشد. در ادامه باید به این نکته بپردازیم که جنس فریم تخت سه تیکه آرایشگاهی از فلز چوب و استیل کروم است که شما می توانید با توجه به سلیقه خود هر کدام از آنها را سفارش دهید. فریم تخته سه تیکه آرایشگاهی ظاهری زیبا و چشم نواز دارد و هم چنین طول عمر آن بسیار بالا است.

در خصوص رنگ بندی فریم این تخت ها باید اشاره کنیم که دارای دو رنگ بندی مشکی و سفید می باشد. در پابان در مورد اندازه های تخت سه تیکه آرایشگاهی باید به خدمتتان برسانیم که این نوع تخت دارای عرضی با طول هفتاد سانتی متر می باشد و و همچنین ارتفاع آن به هفتاد سانتی متر می رسد طول کلی تخت صد و هشتاد سانتی متر است و همچنین از وضعیت نسبتا سبک برخوردار است تا شما هم بتوانید آن را به راحتی جابه جا کند و در پایان نکته‌ای که وجود دارد این است که تخت سه تیکه آرایشگاهی تواند تا اندازه سیصد کیلوگرم را تحمل کند.

توزیع کننده انواع تخت آرایشگاهی ساده

توزیع کننده انواع تخت آرایشگاهی ساده آرایشگرانی که همواره به سرعت عمل و رضایت مشتریان خود اهمیت می دهند باید بدانند که داشتن یک تخت آرایشگاهی علاوه بر حس راحتی و آرامش برای مشتریان، باعث رضایتمندی بهتر به هر دو طرف شده که باعث جذب مشتریان بیشتر به دلیل ارائه خدمات بهتر آرایشگر می گردد. در این میان عرضه تخت سه تیکه به دلیل اینکه با یک تیر ۳ نشان می توان زد، به صرفه تر و پر فروش تراست .

این مجموعه بهترین مرکز برای خرید انواع لوازم آرایشگاهی است که با تاییدیه مجوز بهداشت از اصل بودن کالا، ضمانت و گارانتی و همچنین مشاوره تخصصی تمام تلاش خود را می‌ کند که بر تنوع و تعداد محصولات خود بیفزاید و نیاز مشتریان را در هر زمینه‌ای برطرف کند. شما عزیزان هم می توانید با بهره گیری از مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش یک محصول با کیفیت خریداری می کنید. تخت سه تیکه آرایشگاهی هم برای بانوان و هم برای آقایان استفاده می‌ شود.

در واقع این تخت ها برای آرایشگاه های مختلف ساخته شده اند تا فردی که به عنوان آرایشگر می باشند بتوانند که به خوبی وظیفه خود را انجام بدهند. سه تیکه بودن این مدل از تخت ها یک فناوری نوینی بوده که استفاده کردن از این تخت ها را برای مشتریان راحت‌ تر کرده است.

عرضه تخت آرایشگاهی نیز به همین خاطر زیاد می باشد که معمولاً امروز درصد بالایی از افراد به شغل آرایشگری مشغول هستند. این افراد باید در اول کار بتوانند که این محصول را خریداری کنند.قیمت تخت سه تیکه که نیز یک سری تناوب هایی دارد که این تناوب ها بر عوامل مختلف تاثیر می گذارد. عرضه تخت آرایشگاهی نیز به حدی می باشد که همه مشتریان بتوانند در هر زمان محصول را برای خودشان داشته باشند. روشی که برای فروش انجام می‌ گیرد یک طرح فروش ثابت نیست. در همه مدل ها در همه روش‌ ها فروش برای مشتریان انجام پذیر است.

پخش بهترین تخت آرایشگاهی ساده

پخش بهترین تخت آرایشگاهی ساده قیمت تخت ارایشگاهی برقی به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد مثلاً اینکه از چه روکشی برای تولید این تخت استفاده شده است و تا چه حد می‌تواند این تخت ضمانت نامه و یا گارانتی داشته باشد عامل دیگر که می‌تواند در خرید تخت سه تیکه آرایشگاهی مورد توجه قرار بگیرد این است که این تخت چند اهرم برای جابجایی و تغییر شکل دارد مثلا بسیاری از تخت ها در قسمت سر و گردن اهرم برای جابجایی داشته که متناسب برای کاشت مژه و یا میکاب می باشد. در خرید تخت سه تیکه آرایشگاهی باید توجه کنیم که تمام امکانات لازم را داشته باشد تا واقعاً یک تخت سه تیکه آرایشگاهی با قیمت مناسب را خریداری کنیم.

  • تبلیغات: 
    1. خرید بدون واسطه چست لید یکبار مصرف
    2. خرید بدون واسطه بهترین کیسه کلستومی
    3. تیغ جراحی حرفه ای کوچک تیز
    4. مرکز خرید و فروش انواع سرنگ ده سی سی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما