فروشنده مستقیم تخت سه تیکه آرایشگاهی

تخت سه تیکه آرایشگاهی یکی از مهمترین تجهیزات مورد نیاز و ضروری در آرایشگاهها و سالنهای زیبایی مختلفی است. فروش تخت آرایشگاهی توسط فروشنده این محصول به صورت مستقیم و بدون واسطه از برترین برند های تولید کننده انجام شده و با ارائه محصولات با ضمانت و اصالت کالا، خیال مشتری را از بابت خرید یک محصول با کیفیت آسوده خواهد کرد تا با پرداخت مبالغ آن کمتر یک محصول مرغوب را خریداری کند.

فروشنده مستقیم تخت سه تیکه آرایشگاهی

معرفی انواع تخت آرایشگاهی

معرفی انواع تخت آرایشگاهی

تخت های آرایشگاهی جز تخت های بسیار پرطرفدار در این زمینه است که از انواع مختلف آن می‌ توان به تخت آرایشگاهی پوست و زیبایی، میکاپ، شینیون، ماساژ، رنگ مو، تاتو و فیبروز ابرو اشاره کرد که به صورت دستی و برقی بوده و به دلیل اینکه به حالت های مختلفی در می آید، به آنها تحت های چند تکه گفته می شود.

این تخت ها مجهز به تنظیم زاویه پشتی بوده که به راحتی با توجه به نوع خدمات آرایشگری می‌ توان زاویه آن را تنظیم نمود. فومی که در این تخت به کار رفته فوم سرد است و روکش آنها معمولاً چرم مصنوعی می باشد که نرمی و راحتی بسیار زیادی دارند و در طول استفاده، باعث آزار و اذیت مشتری نمی گردد.

طراحی این صندلی به گونه ای است که به راحتی بتوان کارهای مربوط به آرایشگری مشتریان از اصلاح صورت و ابرو، میکاپ، کوتاهی، رنگ مو را به سرعت و راحتی انجام داد. این صندلی ها علاوه بر اینکه باعث راحتی مشتریان می‌ شود، سرعت آرایشگر را هم بالا برده و به صورت یک تکیه گاه برای سر است که برقی بودن این صندلی ها باعث شده با فشار یک دکمه به راحتی بتوان به ارتفاع زاویه مورد نظر دست پیدا کرد که اقتصادی و به صرفه تر است.

قیمت تخت سه تیکه آرایشگاهی

قیمت تخت سه تیکه آرایشگاهی

آرایشگرانی که همواره به سرعت عمل و رضایت مشتریان خود اهمیت می دهند باید بدانند که داشتن یک تخت آرایشگاهی علاوه بر حس راحتی و آرامش برای مشتریان، باعث رضایتمندی بهتر به هر دو طرف شده که باعث جذب مشتریان بیشتر به دلیل ارائه خدمات بهتر آرایشگر می گردد. در این میان عرضه تخت سه تیکه به دلیل اینکه با یک تیر 3 نشان می توان زد، به صرفه تر و پر فروش تراست .

این مجموعه بهترین مرکز برای خرید انواع لوازم آرایشگاهی است که با تاییدیه مجوز بهداشت از اصل بودن کالا، ضمانت و گارانتی و همچنین مشاوره تخصصی تمام تلاش خود را می‌ کند که بر تنوع و تعداد محصولات خود بیفزاید و نیاز مشتریان را در هر زمینه‌ای برطرف کند. شما عزیزان هم می توانید با بهره گیری از مشاوره رایگان و خدمات پس از فروش یک محصول با کیفیت خریداری می کنید.

3

  1. Hello, from CustomData.click we are a provider of unique databases that could help your business.

    Please visit us at CustomData.click to see if we can help you.

    Regards,
    Vonnie

    • سلام وقتتون بخیر برای راهنمایی بیشتر با کارشناس ما در ارتباط باشید۰۹۱۹۶۸۴۶۹۰۳

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما