عرضه انواع تخت لیزر استاندارد در بازار

تخت لیزر استاندارد نیاز هر مرکز درمانی و ارائه دهنده خدمات زیبایی است که علاوه بر آسان کردن کار پزشک، بیمار را در وضعیت آرام و مناسبی جهت انجام امور مختلف مربوط به لیزر قرار می دهد. شرکت های فعال در تامین تجهیزات پزشکی به تولید انواع تخت لیزر ارزان و باکیفیت مشغول هستند که قابلیت صادرات داشته و سود خوبی برای تولیدکنندگان به ارمغان می آورد.

عرضه انواع تخت لیزر استاندارد در بازار

بررسی ساده انواع تخت لیزر استاندارد

بررسی ساده انواع تخت لیزر استاندارد

بدون شک ارائه انواع خدمات لیزری از قبیل درمانی و زیبایی، بدون استفاده از تخت مناسب که هم موجب راحتی کار پزشک باشد و هم آسایش بیمار را در طول ارائه خدمات تامین کند، ممکن نمی شد. با اطمینان می توان گفت تهیه یک تخت لیزر استاندارد برای ادامه فعالیت مرکز زیبایی و یا درمانی لیزر کاملا ضروری و حیاتی است.

تخت لیزر در فهرست تجهیزات پزشکی قرار دارد که می توان سالیان طولانی از آن استفاده کرد. به همین دلیل توصیه می شود از انواع مدل تخت لیزر جدید هنگام خرید استفاده شود تا مطابق با آخرین تغییرات اعمال شده بر روی این نوع تجهیزات باشد. این نوع تخت هم به شکل ساده و دستی در بازار موجود است و هم به شکل برقی.

بدون شک خرید یک تخت لیزر برقی هزینه بیشتری دارد، اما کار با آن آسان تر خواهد بود و پزشک می تواند با توجه به شرایط خاص هر بیمار و نوع خدماتی که به وی ارائه می شود، تخت را به کمک یک دکمه در شکل دلخواه و زاویه مناسب تنظیم کند.

تخت لیزر هم از جمله اقلام و تجهیزات پزشکی می باشد که باید مجوز های لازم از اداره کل تجهیزات پزشکی و گواهی استاندارد را دریافت کرده باشد. دارا بودن این گواهینامه ها کمک می کند اطمینان بیشتری درمورد عملکرد درست تخت وجود داشته باشد.

این نوع تخت امکان تنظیم ارتفاع و تنظیم درجه تکیه گاه را دارد. رویه تخت از جنس چرم و در رنگ های مختلف انتخاب می شود و کاملا قابل شستشو است. می توان کنترل برقی تخت را به شکل وایرلس و یا پدالی انتخاب کرد، تا پزشک قادر باشد در حین کار هم زاویه نشیمن تخت را تغییر دهد.

بارزترین ویژگی تخت لیزر استاندارد

بارزترین ویژگی تخت لیزر استاندارد

تخت لیزر استاندارد دارای مشخصات و ویژگی هایی است که مهمترین آن ابعاد مختلف تخت است. با وجود اینکه تمامی تخت های لیزر ساخته شده دارای اندازه های استانداردی هستند، اما با توجه به نوع کاربرد می توان سایز مناسب را برای مرکز درمانی انتخاب کرد.

در درجه نخست باید ابعاد اتاقی که قرار است خدمات لیزر به مراجعه کننده ارائه شود، درنظر گرفته و سپس اقدام به خرید تخت کرد. انتخاب تختی بزرگ که فضا را اشغال کند برای محیط های کوچک توصیه نمی شود زیرا مانع از فعالیت راحت درمانگر خواهد شد.

از دیگر ویژگی های تخت لیزر می توان به طراحی آن اشاره کرد که در برخی مدل های جدید، یک میز در طرح و سایز استاندارد به بدنه اصلی تخت متصل شده تا تمام ابزارهای مورد نیاز پزشک در نزدیکی و دسترس او قرار داشته باشد. این مدل از تخت لیزر سرعت عمل پزشک را در ارائه خدمات بالا می برد.

طول و عرض تخت لیزر با توجه به نوع خدماتی که ارائه می شود، متفاوت خواهد بود. در برخی امور تخت هایی با عرض کم کارایی بیشتری دارند و در برخی دیگر باید عرض آن پهن تر باشد. برای پاسخگویی به تمام این نیازها، تخت لیزر با سایزبندی متفاوتی طراحی و تولید می شود.

مرجع خرید تخت لیزر استاندارد باکیفیت

مرجع خرید تخت لیزر استاندارد باکیفیت مرجع خرید تخت لیزر استاندارد باکیفیت، تامین کنندگان عمده تجهیزات پزشکی هستند. با خرید مستقیم از پخش کنندگان اصلی می توان کالا را به قیمت کارخانه تهیه کرد. در این نوع فروش، برای مشتریان عمده تخفیفات خوبی درنظر گرفته می شود تا محصول را با قیمتی ارزان تر دریافت کند.

به دلیل اهمیت استفاده از تخت استاندارد و دارای تایید نهادهای نظارتی بر انواع تجهیزات پزشکی، بهتر است تخت لیزر هم از مرجع مطمئنی خریداری شود تا بتوان از کیفیت آن اطمینان کسب کرد و در صورت لزوم از خدمات پس از فروش آن استفاده کرد. چنین محصولی با کیفیت و مواد اولیه مرغوب، مناسب صادرات می باشد.

تخت لیزر صادراتی ساخته شده در ایران مطابق با استانداردهای روز دنیا طراحی و تولید می شوند و به دلیل قیمت ارزانی که دارند مورد توجه ویژه مشتریان خارجی قرار گرفته اند. هم اکنون حجم قابل توجهی از تولیدات تخت لیزر ایران به کشورهای دیگر صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما