شرکت فروش تخت ساده پزشکی اعلا

تخت ساده پزشکی برای بیماران چه در بیمارستان و چه در خانه طراحی شده است. تخت مناسب برای کاربری خانگی و بیمارستانی است. دارای کنترل برای حرکت و تنظیم زوایای قسمت های مختلف است. کاربری تخت با کنترل آسان است. قابلیت جداشدن قسمت های سر تخت و انتهای تخت برای کابراین فراهم است. تخت دارای بدساید پروانه چهار تیکه است که در هر طرف دو عدد بد ساید وجود دارد.

شرکت فروش تخت ساده پزشکی اعلا

مزایای استفاده از تخت ساده پزشکی

مزایای استفاده از تخت ساده پزشکی

تخت تحمل وزن بیمار تا بیش از صد و چعل کیلوگرم را دارد. تنظیم ارتفاع تخت برقی است. تخت دارای قابلیت تبدیل شدن به صندلی را دارد. ص(ندلی شو) تخت بیمارستانی چهار شکن برقی دارای موتورهای ۲۴ ولت تیموشن است. تخت دارای چرخ هایی با قفل مرکزی است. سرتخت های از جنس عالی همراه با ضربه گیر است. تخت دارای قابلیت اتصال تجهیزات جانبی از قبیل پایه سرم و… برای کاربردهای منتوع است. جنس بدنه تخت آهنی است. تخت دارای روکش معروف جنس خوب نشکن با قابلیت شستشو است. ابعاد تخت ۱۱۰*۲۱۵ سانتی متر است.

جک ها تخت ساخت چین تحت برند تیموشن است. تخت ساخت ایران می باشد. تخت بیمارستانی داری یکسال گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد این تخت بیمار مناسب برای بستری بیمار در بیمارستان و خانه دارای چهار موتور است. امکان تحمل وزن بیمار تا صد و سی کیلوگرم را دارد. این تخت بیمار دارای محافظ کشویی با لولایی قفل دار وارداتی ، رویه پانچ دار است .

این تخت بیمار برقی دارای ریموت کنترل متصل به تخت با سیم فنری بلند است تا بیمار به راحتی بتواند از آن استفاده نماید . ارتفاع این تخت کاهش یا افزایش مییابد و حداقل ارتفاع تخت میتواند تا چهل سانتیمتر کاهش یابد تا بیمار به ر احتی از آن خارج یا بر آن سوار شود . تخت بیمار برقی برای استفاده خانگی بیمارانی که هیچ حرکتی نداشته و محدویت بسیار دارند توصیه میگردد . این تخت کاملا مشابه تخت های بیمارستانی است و قابلیت های زیادی برای بیمار و همراه او ایجاد میکند . تخت بیمار برقی کار را برای پرستار بیمار راحت تر می کند

و از طرفی به علت چهار شکن بودن، امکان تغییر وضعیت بیمار در مناطق بیشتری را فراهم می کند که می تواند روی روحیه بیمار تاثیر مثبتی داشته باشد . این تخت بیمار بیمارستانی برقی که قابلیت صندلی شو دارد ، قابلیت های بسیاری برای نگهداری بیمار و سالمندان در خانه فراهم میآورد . خرید این تخت با توجه با قیمت بسیار مناسب و کیفیت بالا و موتور های عالی و کم صدا برای کسانی که میخواهند تختی مشابه تخت بیمارستانی در اختیار داشته باشند به شدت توصیه میگردد.

بررسی مشخصات ظاهری تخت ساده پزشکی

بررسی مشخصات ظاهری تخت ساده پزشکی

تخت بیمارستانی سه تکه با توجه به اهمیت کاربردی که دارد باید دارای ویژگی ها و مشخصاتی باشد تا آن را مناسب فضای بیمارستان کند. به طور مثال یکی از مهم ترین مشخصه های آن بهداشتی بودن است. این ملحفه باید از الیاف و متریال بهداشتی تولید شده باشد و از این نظر مورد تایید باشد. از دیگر مشخصات انواع تخت بیمارستانی سه تکه این است که در برابر شست و شوی مداوم مقاوم و دوام آن بالا می باشد.

پس از ترخیص هر بیمار برای پیشگیری از شیوع بیماری های واگیر دار و همچنین حفظ نظافت لازم است ملحفه های قبلی با ملحفه ی تمیز تعویض شده و شسته شوند. از این رو داشتن جنس مقاوم و محکم ملحفه در برابر شست و شو و یا مواد شوینده بسیار حائز اهمیت است. تخت بیمارستانی سه تکه در انواع ساده و طرح دار وجود دارد. اما به طور کلی رنگ و طرح آن باید به گونه ای بوده که مناسب فضای بیمارستان و یا هر ارگان درمانی باشد و از رنگ و طرح های زننده و … خودداری بشود. همچنین انتخاب ملحفه ی یک دست برای یک اتاق یا چندین تخت می توانید در زیبایی و یک دست نشان دادن فضا موثر باشد. سایز ملحفه نیز باید استاندارد بوده و متناسب با سایز تخت باشد تا به راحتی جدا نشود.

فروشنده بهترین تخت ساده پزشکی اعلا

فروشنده بهترین تخت ساده پزشکی اعلا در مراکز فروش و عرضه تخت بیمارستانی و سایر کاور تخت های درجه یک و ممتاز می توانید محصولات بی نظیری با کیفیت های دلخواه مشاهده کنید که در واقع آنها استفاده های زیادی دارند و معمولاً افراد بیمارستان و درمانگاه کار می کنند برای اینکه تخت جار کثیفی آلوده‌ای نشود این کاورها را تهیه کرده و آنها در رنگ های مختلف و به صورت نازک تهیه شده‌اند و وزن سبکی دارند. مراکز فروش معتبر ما ارائه دهنده تخته درجه یک بیمارستانی در بهترین کیفیت ها و مرغوبیت ها به پزشکان و همچنین مراکز خدمات درمانی می باشد که فروش آنها در کشورمان بسیار افزایش یافته و صادرات آنها نیز رونق گرفته به گونه‌ای که تاجران رو‌از نگاران ارسال حجم زیادی از کاور بیمارستانی را به کشورهای دیگر هم ارسال می‌کنند و از طریق آنها درآمدزایی خوبی را برای خود ایجاد کرده‌اند

و این کاور برای بیمارستان های خارجی سفارش داده شده و فروش خوبی را تجربه خواهد کرد. امروز در درمانگاه‌ها و بیمارستان‌ها از تخت بیمارستانی استفاده‌های زیادی می‌شود و معمولاً همه تخته‌ها با این کاورها پوشانده شده که استفاده متداولی داشته و در واقع توزیع کننده کاور تخت بیمارستانی آنها را در بهترین جنس ها و بهترین کیفیت ها با قیمتی استثنایی و حیرت انگیز در سراسر مراکز و نمایندگی ها توزیع می کند و همچنین آنها دارای استفاده های زیادی بوده و خیلی کاربرد دارند و قیمت مناسب آنها باعث پرفروش شدن این محصول شده است و معمولاً برای بیمارستان ها از تخت عالی و کاور تخت بسیار مرغوب استفاده می‌شود.

عرضه تخت پزشکی بسیار راحت است فروش تخت پزشکی بسیار راحت است قیمت تخت پزشکی ارزان است تخت پزشکی باکیفیت مدل زیادی دارد

قیمت عرضه تخت ساده پزشکی اعلا

قیمت عرضه تخت ساده پزشکی اعلا قیمت تخت بیمارستانی باکیفیت درجه یک به صورت حضوری و غیر حضوری با کیفیت بالا و قیمت ارزان انجام می شود، برای خرید محصول با کیفیت مناسب و قیمت بهینه به مرکز خریدی با اعتبار مراجعه کنید، بهترین زیر انداز باید بسیار بهداشتی و کاربردی بوده و بسیار با دوام باشد، باید مطابق با نوع نیاز و مصرف خود و با توجه به مدل های متنوع اقدام به خرید بهترین محصول نمایید. امکان خرید بهترین ملحفه های جدید با کیفیت بالا و قیمت کم موجود می باشد، به روزترین انواع ملحفه درجه یک و صادراتی با اندازه های گوناگون به مشتریان ارائه می شود، این مرکز جدیدترین مدل های زیر انداز را مستقیم عرضه کرده و با ارسال محصول به سراسر کشور و بازارهای خارجی خدمات زیادی برای رفاه حال مشتریان انجام می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما