شرکت تولیدی تخت 3 موتوره کاشت مو معتبر

همانطور که مطلع هستید، شرکت های تولیدی زیادی در داخل و خارج از ایران فعالیت دارند که به صورت رقابتی بهترین و با کیفیت ترین تخت 3 موتوره کاشت مو را تولید و روانه بازار می نمایند. این محصولات با توجه به تفاوت های زیادی که در نوع کیفیت و برند دارند، از رنج قیمت گسترده ای هم برخوردار هستند. برای خرید عمده و ثبت سفارشات خود می توانید از طریق ارتباط با واحد فروش ما، با کمترین قیمت این محصول را تهیه کنید.

شرکت تولیدی تخت 3 موتوره کاشت مو معتبر

توضیحاتی راجع به تخت 3 موتوره کاشت مو

توضیحاتی راجع به تخت 3 موتوره کاشت مو

تخت 3 موتوره کاشت مو به طور نسبی 50 سانتی متر تغییر ارتفاع از پایین ترین حالت ممکن(50سانتی متر از کف) تا ارتفاع حداکثر(100سانتی متر) را دارد. در این تخت برای راحتی تکنسین و پزشک از سه نوع هدایت کننده پدال پایی، ریموت دستی سیم دار و ریموت وایرلس(بی سیم) استفاده شده است که به طور همزمان فقط از دو نوع آن در یک تخت میتوان استفاده نمود.

از دیگر آپشن ها و امکانات این تخت میتوان به رولینگ ملحفه که در قسمت پشتی تخت نصب میشود اشاره کرد. بر روی این تخت علاوه بر رولینگ ملحفه و انواع کنترل کننده می توان چراغ جراحی که بر دو نوع LED و هالوژن می باشد را نصب نمود.

این تخت در انواع کلینیک های زیبایی، درمانگاه ها، سالن های زیبایی و بیمارستان های اقصی نقاط کشور مورد استفاده قرار میگیرد. این تخت مجهز به سه موتور برقی بوده که یکی از موتورها ارتفاع تخت را تغییر، موتور دوم پشتی را تغییر زاویه داده و موتور سوم نیز جلوپایی را به صورت مجزا از موتور دوم برای راحتی بیشتر بیمار تغییر زاویه خواهد داد.

لازم به ذکر است که زیرسری تعبیه شده برای این تخت جراحی کاشت مو و زیبایی در هر سه مدل تخت ها استفاده میشود که کمک شایانی به بیمار کرده و با تثبیت سر بیمار در طی مراحل کاشت به روند مراحل درمان کمک کرده و سرعت میبخشد .

راهنمایی برای خرید ارزان تخت 3 موتوره کاشت مو

راهنمایی برای خرید ارزان تخت 3 موتوره کاشت مو

تخت کاشت مو باکیفیت برای راحتی مجموعه های درمانی، کلینیک های دندانپزشکی، پزشکی، مراکز کاشت مو و تکنسین ها کاربرد دارد و علاوه بر آن قابلیت نصب میله سرم را به سفارش مراکز درمانی دارد. بنابراین به دلیل کاربرد گسترده ای که دارد، در ادامه راهنمایی برای خرید ارزان این تخت ها بیان شده است:

  • خرید مستقیم و بی واسطه یکی از بهترین روش ها برای خرید انواع محصولات از جمله تخت های برقی می باشد و برای تمامی مشتریان و خریداران نوعی امتیاز در خرید به حساب می آید چرا که افراد در صورت خرید کاملا مستقیم و بدون واسطه از قیمت های ارزان و منصفانه بهره مند می شوند که مزیتی عالی است.
  • باید گفت یکی دیگر از روش ها، خرید آنلاین از مراکز معتبر که خود تولید کننده و یا نمایندگی فروش این دسته از محصولات هستند می باشد. در این روش، حس اطمینان در خرید خواهید داشت یعنی به این معنا که تمامی مشتریان و خریداران مطمئن می شوند که خرید های خود را از مرکزی مطمئن انجام می دهند و تمامی مشتریان به این باور می رسند که محصول رسیده به دست آن ها، از کیفیت بالایی برخوردار است.

عرضه انواع تخت 3 موتوره کاشت مو در بازار

عرضه انواع تخت 3 موتوره کاشت مو در بازار شرکت های تولید کننده بهترین تخت 3 موتوره کاشت مو را تولید و به صورت عمده به بازار عرضه می نمایند. این تولیدکنندگان توانسته اند با تولید این محصول با کیفیت توجه مردم سراسر ایران و کشورهای خارجی را به خود جلب کنند. خریدارانی که دسترسی مستقیم به تولید کننده این محصول را ندارند می توانند از طریق همین سایت سفارشات خود را ثبت نمایند و با قیمت تولید، این تخت های برقی را تهیه نمایند.

خریداران می توانند از این مرکز خرید تخت 3 موتوره مورد نظر خود را با بهترین قیمت و بالا ترین کیفیت تهیه نمایند. ما افتخار داریم با فروش تخت کاشت مو درجه یک به خریداران، رضایت آنان را جلب نماییم و بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم. همچنین توجه داشته باشید عرضه این محصول به صورت عمده دارای قیمت کمتری می باشد که در نهایت منجر به سود بالا می شود.

2

    • سلام وقتتون بخیر برای راهنمایی بیشتر با کارشناس ما در ارتباط باشید۰۹۱۹۶۸۴۶۹۰۳

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما