سفارش تخت مناسب اکستنشن مژه

تخت مناسب اکستنشن مژه دارای انواع مختلفی می باشد که واردکننده تمامی انواع مختلف آن را برای مشتریان خود در نظر گرفته و استفاده شنود مناسب از آن با توجه به رهنمودهایی که این فروشنده انجام می‌دهد می‌تواند صورت بگیرد و علاوه سفارش مستقیم آن می‌تواند از بهترین و به صرفه ترین سفارش از این محصول باشد.

سفارش تخت مناسب اکستنشن مژه

مدلهای مختلف تخت مناسب اکستنشن مژه

مدلهای مختلف تخت مناسب اکستنشن مژه

فروش تخت اکستنشن مژه وابسته به مدل های مختلف این نوع از تخت متفاوت می باشد بنابراین اگر شما هم علاقه مند هستید که در مورد مدل های متفاوت این نوع از تخت بیش از پیش بدانید در این مطلب با ما همراه باشید.

انواع تخت اکستنشن مژه میز ماساژ و میز درمان صورت تغییر اندازه بین 23 تا 33 اینچ امکان پذیر است و می تواند تا 750 پوند وزن تحمل کند. میز دارای کابینت و کشو است. بالش صورت و سر بسیار نرم است تا شما را در گهواره قابل تنظیم صورت راحت نگه دارد. همچنین می توان این تخت را به عنوان بهترین تخت ماساژ صورت ذکر کرد ، زیرا می توان آن را برای راحتی بیشتر تکیه داد. صندلی هیدرولیک صورت با چهارپایه زیبایی این تخت با پمپ هیدرولیک سنگین ، حداکثر تنظیم ارتفاع را ارائه می دهد. دارای پشتی و پاهای انعطاف پذیر است که می تواند در 360 درجه کج شود. انتهای آن را می توان تا 65 درجه بالاتر از بالای تخت صاف کرد.

پاها را می توان تا 45 درجه متعادل کرد. این کار باعث آرامش مشتری می شود و به متخصص زیبایی آزادی بیشتری می دهد تا در اطراف کار کند. تغییر ارتفاع بین 23 تا 31 سانتی متر است. تخت به صورت افقی می چرخد ​​و می توانید آن را با یک اهرم قفل کنید تا در جای خود قرار گیرد. وزن آن 140 پوند است و می تواند تا 300 پوند را حمل کند. صندلی قابل تنظیم و میز ماساژ این صندلی دارای یک پشتی لبه دار است که می تواند تا 55 درجه تعادل را برای یک پشتی آرام تر داشته باشد. بقیه پاها تا 45 درجه افزایش می یابد تا مشتریان شما را ترغیب کند تا در طول صورت پاهای خود را شل کنند.

بازوها به راحتی جدا می شوند و از صندلی صورت تا تخت ماساژ قابل تنظیم هستند. سبک و قابل حمل ، چرخش و تنظیم ارتفاع را آسان می کند. بسیار پایدار است و می تواند تا 250 پوند وزن داشته باشد. 4 تخت و صندلی الکتریکی این موتور دارای چهار موتور است که اجازه می دهد تخت بی نهایت کج و متعادل عمودی باشد. شما می توانید آن را به هر زاویه ای منتقل کنید و استفاده کنندگان به طرز شگفت انگیزی ساکت هستند. این تخت صورت بین 22 تا 35 اینچ تغییر ارتفاع می دهد.

خرید تخت مناسب اکستنشن مژه

خرید تخت مناسب اکستنشن مژه

قیمت تخت اکستنشن مژه با توجه به اینکه این محصول قیمت بسیار بالایی در بازار فروش دارد بسیار مناسب گذاشته شده است تا تمام مشتریان بتوانند با توجه به بودجه خود از این محصول خریداری بکنند خرید این نوع از تخت در سالن‌های آرایشی بسیار مهم و حیاتی می باشد در این جهت این تولیدکننده با کیفیت ترین و بهترین نوع از آن را که دارای امکانات بسیار خوب بود جدید باشد با قیمت بسیار خوب و ویژه به مشتریان خود ارائه می‌کند. به علاوه بر خرید این محصول اطلاعات بسیار جامع و کاملی به مشتریان ارائه می شود تا بتوانند از بهترین نوع و مناسب ترین نوع آن برای کاربردی که می‌خواهند خریداری بکنند.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما