خرید عمده تخت تاشو اکستنشن مژه

توزیع کننده بهترین تحت تاشو آرایشگاه ارزان این تخت ها را در اندازه های گوناگون تولید کرده اند. امروزه خرید و فروش این محصول رونق زیادی گرفته است زیرا با زیاد شدن آرایشگاه ها و مشتری های زیبا جو نیاز شدید این محصول احساس می شود.تخت تاشو اکستنشن مژه مدل زیادی دارد تخت اکستنشن مژه ارزان کارایی زیادی دارد تخت تاشو صادراتی کاربرد مختلفی دارد تخت اکستنشن مژه جدید بسیار زیبا است

خرید عمده تخت تاشو اکستنشن مژه

نکات مهم در انتخاب تخت تاشو اکستنشن مژه

نکات مهم در انتخاب تخت تاشو اکستنشن مژه

تخت تاشو آرایشگاه یکی از پر فروش ترین محصولات آرایشگاهی است در ادامه این مقاله به بررسی مشخصات تخت تاشو آرایشگاه زنانه می پردازیم که قبل از خرید این محصول اطلاعات کافی داشته باشید. این محصول دارای دو مدل ساده و تاشو موجود است. این تخت ها به صورت نرم و راحت طراحی شده اند تا مشتری بتواند به راحتی روی آن دراز بکشد یا بنشیند. انتخاب این تخت به آرایشگر کمک می کند تا بهتر بتواند خدمات زیبایی را انجام دهد.

روکش این محصول ضد حساسیت است و از چرم مرغوب استفاده می شود. تخت آرایشگاه برقی به صورت استاندارد تولید شده است. این تخت ها پایه های فلزی یا ام دی اف دارند. تخت آرایشگاه ارزان بر اساس ابعاد و اندازه تولید می شود. این محصول سبک است و راحتی قابل حمل و نقل است. دارای روکش چرم و رنگ پایه آن متنوع است. در رنگ بندی های متفاوتی عرضه شده و بیشتر رنگ مشکی آن در پر مصرف است.

دارای کیفیت بسیار بالا است. تخت آرایشگاه دارای طول استاندارد می باشد. پایه های این محصول قابل تنظیم هستند و در واقع ارتفاع آن قابل تنظیم کردن است. با توجه به کیفیت عالی تخت های تاشو طرفداران بسیار زیادی دارند. با بررسی این مشخصات کمک تان می کنیم تا خریدی آسان و سریع داشته باشید.

بهترین تخت تخت تاشو اکستنشن مژه

بهترین تخت تخت تاشو اکستنشن مژه

تخت آرایشگاه ها در انواع متنوعی ارائه شده اند . اما پر ادامه میخواهیم درباره انواع تخت آرایشگاهی بیشتر بدانیم. تخت آرایشگاه ساده در تنوع و رنگ ها و ابعاد متفاوتی در بازار وجود دارد که و وزن زیادی را می تواند تحمل کند و پایه های آن آسیب نبیند. پایه های آین تخت ها استاندارد است و در تولید این تخت ها از بهترین و مرغوب ترین چوب و آلومینیوم استفاده شده است. فوم ضخامت بالایی دارد و برای راحتی مشتری مهم است.

جنس روی این محصول از چرم مصنوعی است که این چرم مقاومت بالای دارد و به راحتی تمیز می شوند و یک نکته مهم این است که این چرم ها ضد آب بوده و با ریختن مواد یا آب روی چرم، مواد به زیر آن نفوذ نمی کند. این تخت ها به دلیل تاشو بودن آن را به راحتی می توانید هر قسمت از محل کارتان می خواهید قرار دهید و از مقاومت پایه های آن اطمینان داشته باشید.

ت خت های تاشو را می توانید در ابعاد متنوع تهیه کنید. این محصول را بیشتر در سالن های زیبایی و سالن های ماساژ مورد استفاده قرار می گیرد و کاربرد فراوانی دارند. اکثر این نوع تخت ها پایه های متحرک دارند و از جنس مقاوم و فوم فشرده تهیه شده اند. تخت ها با بهترین طراحی ها و بالاترین مرغوبیت تهی می شود. این محصول علاوه بر راحت کردن کار ها جلوه زیبایی به محیط کارتان می دهد و می توانید در زنان استراحت در محیط کار روی آن استراحت کنید. با خرید این محصول به راحتی مشتری خود احترام بگذارید.

فروش مستقیم تخت تاشو اکستنشن مژه

فروش مستقیم تخت تاشو اکستنشن مژه مراکز عرضه تخت تاشو آرایشگاه ارزان این محصول را با بهترین کیفیت ممکن ارائه می دهند و به صورت مستقیم به فروش می رسانند. شما می توانید این محصول را تهیه کنید و در انجام کار های تان انگیزه داشته باشید زیرا با تهیه این تخت کار ها برای تان راحت تر انجام می شود و کار مشتریان زیادی را می توانید انجام دهید. این تخت ها علاوه بر جای کمی که اشغال می کنند، تاشو هستند و می توانید ابعاد آن را خودتان تنظیم کنید. مراکز عرضه این محصول با قرار دادن بالشتک و جای صورت به راحت دراز کشیدن مشتری کمک کرده اند و به مفاصل و عضلات مشتری آسیب نمی زند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما