تولیدی معتبر انواع تخت ماساژ تاشو آلومینیومی

تولیدی معتبر انواع تخت ماساژ تاشو آلومینیومی را در سایزهای مختلف تولید و مستقیما به بازار عرضه می کند. انواع تخت ماساژ با فناوری های روز تولید می شوند و تولید کننده با به کارگیری بهترین مواد اولیه توانسته است محصولی درخور رقابت با تولیدات مشابه خارجی را تولید نماید.

تخت تاشو جدید آلومینیومی بر اساس استانداردهای روز دنیا طراحی می شود. این نوع تخت دارای ابعاد و اندازه های مختلفی بوده تا افراد با وزن بالا هم بتوانند به راحتی از آن استفاده نمایند. در حال حاضر مدل های مختلفی تخت ماساژ ارزان به صورت عمده تولید و علاوه بر بازار داخلی به کشورهای دیگر هم صادر می شود.

تولیدی معتبر انواع تخت ماساژ تاشو آلومینیومی

دانستنی هایی درباره تخت ماساژ تاشو آلومینیومی

دانستنی هایی درباره تخت ماساژ تاشو آلومینیومی

تخت ماساژ یکی از ضروری ترین نیازها برای افرادی است که دارای سالن های ماساژ هستند و به عنوان ماساژور فعالیت می کنند. بسته به اینکه کارتان ثابت است یا به صورت سیار به این فعالیت مشغول هستید، نوع تخت ماساژی که انتخاب می کنید، متفاوت است.

تخت ماساژ تاشو آلومینیومی برای همه کسانی که چه به صورت ثابت و چه پاره وقت به فعالیت در این حرفه مشغولند، می تواند گزینه ایده آلی باشد. این نوع از تخت ماساژ دارای پایه های قابل تنظیم بوده و به راحتی می توان آن را در ارتفاع دلخواه ثابت کرد.

از طرف دیگر تخت های آلومینیومی بسیار سبک هستند و حمل و نقل آنها نیاز به وسیله و تجهیزات خاصی ندارد. همچنین فضای کمی را پس از تا شدن نیاز دارند و می توان آن را به راحتی در یک گوشه به صورت ایستاده هم قرار داد.

تشک های مورد استفاده در تخت آلومینیومی ماساژ از نوع فوم فشرده بوده و طراحی آن مطابق با آرگونومی بدن انسان می باشد تا در زمان ماساژ کمترین فشار به کمر و ستون فقرات وارد شود.

آشنایی با تخت ماساژ تاشو آلومینیومی

آشنایی با تخت ماساژ تاشو آلومینیومی

برای ماساژ درمانی استفاده از انواع تخت های مخصوص ماساژ ضروری است. افرادی که در این حرفه مشغول به فعالیت هستند، با مدل های مختلفی از این نوع تخت روبه رو هستند و گاها انتخاب محصولی که کیفیت و کارایی لازم را داشته باشد، اندکی دشوار است.

یکی از بهترین تخت های ماساژ موجود در بازار از نوع تاشو آلومینیومی می باشد. به طور کلی کیفیت تخت های ماساژ را می توان با تاکید بر روی چند گزینه مورد سنجش قرار داد.

  1. جنس رویه و کفی تخت
  2. ارتفاع تخت ماساژ
  3. اندازه تخت از نظر طولی و عرضی
  4. وزن تخت، که تا چه میزان وزن را می تواند به خوبی تحمل نماید.

تخت های ماساژ آلومینیومی تاشو در عین سبک بودن، بسیار مقاوم هستند. حمل آنها آسان بوده و پس از استفاده چون جمع می شوند فضای کمی را هم اشغال می کنند. به همین دلیل در مراکز ماساژی که فضای کمی در اختیار دارند، تخت تاشو آلومینیومی بسیار کاربردی است.

ارتفاع تخت تاشو آلومینیومی قابل تنظیم بوده و ماساژور می تواند آن را متناسب با قد خود و برای راحتی بیشتر در حین کار تنظیم نماید.

قیمت انواع تخت ماساژ تاشو آلومینیومی

قیمت انواع تخت ماساژ تاشو آلومینیومی

قیمت انواع تخت ماساژ تاشو آلومینیومی با توجه به درجه کیفی و وزن آن متفاوت می باشد. در کنار عوامل ذکر شده، نحوه عرضه و فروش نیز اثر مستقیمی بر قیمت تمام شده این نوع تخت ها دارد.

امروزه انواع تخت های ماساژ علاوه بر روش حضوری به صورت اینترنتی هم در بازار عرضه می شوند. از آنجا که در فروش اینترنتی عرضه مستقیم صورت می گیرد و واسطه ها نقشی در قیمت گذاری محصول ندارند، لذا نرخ های اعلام شده هم کمتر از قیمت هایی است که در بازار آزاد می توانید مشاهده کنید.

برای اطلاع از قیمت روز تخت ماساژ تاشو و بررسی مدل های مختلف آن می توانید به مرکز فروش تخت های آلومینیومی مراجعه نمایید. مرکز ما با عرضه اینترنتی به روزترین انواع تخت های ماساژ توانسته است، رضایت خریداران را به بهترین شکل جلب کند.

کیفیت و قیمت تخت ماساژ تاشو ارائه شده در سایت کاملا تضمین شده بوده و مشتری می تواند با خیالی آسوده نسبت به خرید آن اقدام نماید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما