توزیع تخت ۳ موتوره کاشت مو صادراتی

بازار توزیع تخت ۳ موتوره کاشت مو صادراتی بسیار داغ و پر رونق است چون این تخت علاوه بر مصارف و کاربردهای بالا از محبوبیت زیادی برخوردار بوده و به صورت عمده و بدون واسطه مورد خرید و فروش قرار می گیرد، خریدار نیز می تواند محصول را با اطمینان بالا از کیفیت ها تهیه نموده و ضمن رضایت کاملی که از قیمت ها داشته سود قابل توجهی را نیز بدست خواهد آورد.

توزیع تخت 3 موتوره کاشت مو صادراتی

انتخاب مناسب تخت ۳ موتوره برای کاشت مو

انتخاب مناسب تخت 3 موتوره برای کاشت مو

تخت سه موتوره برای کاشت مو کاربردهای زیادی در کاشت مو، ابرو، مژه و … دارد که در موارد مختلفی مانند امور زیبایی در بوتاکس، تزریق ژل، پاکسازی و زیبا سازی پوست، عمل های جراحی صورت و ..‌. نیز استفاده می شود، همچنین برخی مدل ها را نیز می توان براحتی تبدیل به تخت و صندلی نمود.

تخت سه موتوره بواسطه ریموتی که در آن تعبیه شده در هر زاویه ای قابلیت تنظیم را دارد و دارای سه موتور است که یک موتور آن ارتفاع تخت را تنظیم نموده و موتور دوم نیز قسمت زیر پا را تنظیم می کند، موتور سوم نیز زاویه تکیه گاه کمر یا قسمت پشتی را تنظیم می کند که به طور کلی می توان عنوان کرد که پشت، ارتفاع و پای این صندلی قابلیت تنظیم را دارد.

تخت سه موتوره دارای اجزایی مانند رویه چرمی، تشک، پشت کار، رویه ABS جهت پوشش اسکلت، اسکلت فلزی، موتور می باشد که موتورها مهم ترین اجزای تشکیل دهنده آن می باشد، همچنین کیفیت موتور نقش بسیار مهمی در کیفیت تخت دارد که نمونه های باکیفیت حرکتی بدون لرزش، یکنواخت و بدون تغییر سرعت دارد.

چگونگی خرید تخت ۳ موتوره کاشت مو باکیفیت

چگونگی خرید تخت 3 موتوره کاشت مو باکیفیت

جهت خرید تخت ۳ موتوره کاشت مو باکیفیت می توان آن را به صورت حضوری و آنلاین تهیه نمود که در خرید آنلاین محصول بعد از انتخاب و خرید در آدرس مورد نظر تحویل داده می شود که خریدی آسان و باصرفه ای خواهد بود.

تخت سه موتوره حرکتی ملایم و نرم داشته که حرکت و توقف آنها طبق اصول و فنون مهندسی است و موتور آن نیز کاملا عایق بندی شده می باشد، علاوه بر آن دارای صدای کم و سیستم الکتریکی بوده که تشک آن از فوم سرد قالبی برخوردار می باشد به همین دلیل طول عمر بالا و پایداری دارد.

تخت سه موتوره استفاده آسانی داشته و استفاده کننده در آن احساس راحتی می کنند که به دلیل کیفیت بالای فوم با استفاده مدام، بر روی آن فرو رفتگی ایجاد نخواهد شد، همچنین روکش این تخت از چرم های درجه یک بوده که دارای ثبات رنگ، دوام بالا و استحکام خوبی است که براحتی ضد عفونی و نظافت می شود و به دلیل تنوع رنگ در آن ها نیاز تمامی مشتریان پوشش داده می شود.

قیمت فروش تخت ۳ موتوره کاشت مو

قیمت فروش تخت 3 موتوره کاشت مو قیمت تخت کاشت مو ۳ موتوره در بازار بسته به عوامل مختلفی مانند کیفیت و مدل متفاوت است و جنس بدنه، چرم، کیفیت موتور و دیگر قطعات به کار رفته در آن در نرخ تاثیرگذار می باشد، قیمت تولید تخت کاشت مو نیز بسته به هزینه های تولیدی متفاوت است و در صورتی که محصول عمده و بدون واسطه تهیه شود ارزانتر خواهد بود.

تخت کاشت مو مصارف و کاربردهای زیادی دارد که اسکلت و قسمت پشت کار آن نیز با پلاستیک فشرده پوشش داده شده است و این علاوه بر زیبایی بخشی به محصول تمیز کردن آن را نیز راحت نموده است، این تخت از مقاومت و قدرت بیشتری برخوردار بوده و دارای صدای کمتری می باشد.

این تخت کاشت مو دارای گواهی نامه، استانداردهای جهانی و خدمات پس از فروش بوده و تجهیزات جانبی مانند رول بهداشتی، چراغ جراحی، پایه سرم، زیر گردنی پیوند مو، زیر صورتی و … قابل نصب بر روی آن می باشد، همچنین از تنوع رنگ و مدل برخوردار می باشد و با بالا بردن حق انتخاب مشتری نیاز تمامی سلایق را به طور کامل پوشش می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما