توزیع تخت جراحی مو صادراتی

توزیع تخت جراحی مو توسط شرکت ها و کارخانجات تولیدی صورت می گیرد. آنها محصولات خود را در برندهای مختلف تولید می کنند و به پخش و توزیع آن در بازارهای سراسر کشور می پردازند. این مراکز محصولات خود را به صورت مستقیم و بدون واسطه وارد بازار می کنند تا مشتریان بتوانند به راحتی این کالا را تهیه نمایند. این محصول که از لحاظ کیفیت و مرغوبیت بسیار خوب می باشد، علاوه بر اینکه در بازارهای داخلی پخش و توزیع می گردد، به کشورهای خارجی و بازارهای خارجی نیز فرستاده می شود. در کشورمان توزیع ابن کالا توسط مراکز فروش و نمایندگی های فروش به خوبی انجام می گیرد.

توزیع تخت جراحی مو  صادراتی

خصوصیات تخت جراحی مو باکیفیت

خصوصیات تخت جراحی مو باکیفیت

بهترین تخت جراحی دارای مشخصات و ویژگی هایی می باشد. از جمله اینکه تخت جراحی مو باید دارای موتور قوی و پرقدرتی باشد تا بتواند به خوبی عملکرد خود را نشان دهد. قدرت موتور بهتر است حدودا ۶۰۰۰ نیوتن باشد. همچنین بهتر است این دستگاه با برقی با ولتاژ پایین ساخته و طراحی شده باشد، تا ایمنی خوبی داشته باشد. همچنین این کالا باید بتواند به همه حالت تغییر جهت دهد و بیمار در هر جهتی روی آن راحت قرار گیرد.

تخت جراحی پوست و مو باید به صورتی باشد که ارتفاع آن به راحتی قابل تغییر باشد و حالت نرم و راحتی داشته باشد. همچنین این دستگاه باید به دو موتور طراحی شده باشد، یک موتور برای تنظیم پشتی و جلو عقب رفتن آن و موتور دیگر برای تنظیم ارتفاع تخت و بالا و پایین شدن تخت باشد. یک دستگاه خوب باید از لحاظ ظاهری مثل جنس و نوع پوشش باید با کیفیت و مرغوب باشد‌، و دارای جنس خوب و با کیفیتی باشد.

این محصول باید دارای استاندارد خوبی باشد و همچنین دارای برند معروف و معتبری باشد و ضمانت کالا نیز داشته باشد، تا بتوانیم به راحتی خریداری نماییم. همچنین این دستگاه باید دارای یک استانداردی باشد تا بتواند وزن افراد را تا حد معقول تحمل کند. دیگر اینکه جنس فوم صندلی از نوع سرد باشد تا در برابر استفاده زیاد مستحکم باشد و خراب نشود.

موارد استفاده از تخت جراحی مو

موارد استفاده از تخت جراحی مو

تخت جراحی مو برای کارها و امور بسیاری مانند کاشت مو ، ابرو ، مژه ، و غیره به کار می رود. علاوه بر این کارهایی که ذکر شد، این تخت برای انجام انواع امور زیبایی نیز کاربرد دارد؛ از جمله برای تزریق ژل و بوتاکس ، پاک سازی پوست ، و عمل های جراحی که مربوط به پوست و مو می باشد انجام می شود. این دستگاه با قابلیتی که دارد کار کردن پزشکان و متخصصین را راحت تر و آسان تر کرده است. همچنین مریض ها با قرار گرفتن روی این دستگاه احساس آرامش را تجربه می کنند، و احساس رضایتمندی دارند.

همچنین این تخت ها در آرایشگاه ها نیز کاربرد زیادی دارند. برای کارهای پوست و مو و زیبایی در سالن های زیبایی از این محصول بهره می گیرند. تولید کننده تخت جراحی این کالا را با بهترین تکنولوژی روز و با استانداردهای جهانی آن را تولید می کند. همچنین تولید کننده این محصول در ساخت و طراحی آن از بهترین مواد درجه یک و بهترین طراحی برای تولید این کالا استفاده می نماید.

قیمت فروش تخت جراحی مو

قیمت فروش تخت جراحی مو قیمت فروش تخت جراحی بستگی به عواملی دارد؛ از جمله یکی از این عوامل نوع موتور به کار رفته در دستگاه می باشد که بر قیمت آن تاثیر می گذارد. همچنین قیمت تخت جراحی به صورت کلی بستگی به مسائل فنی و ظاهری تخت دارد، اینکه چگونه طراحی شده و از چند موتور تشکیل شده از عوامل موثر بر قیمت این محصول می باشند. همچنین ولتاژ موتورهای آن یکی دیگر از فاکتورهای تاثیر گذار بر قیمت این دستگاه می باشد. در این مرکز اینترنتی انواع تخت جراحی مو با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به صورت حضوری و آنلاین به مشتریان ارائه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما