بازار خرید تخت سه تیکه آرایشگاهی

بازار تخت سه تیکه آرایشگاهی، بسیار داغ بوده و روز به روز بر رونق خرید و فروش این کالا افزوده می شود؛ چرا که تخت و صندلی مناسب از اقلام ضروری هر آرایشگاه و سالن زیبایی به شمار می روند؛ لازم به ذکر است که امروزه در بازار تخت آرایشگاهی، شاهد عرضه اقسام گوناگون این محصول در مدل های متنوع می باشیم؛ همچنین انواع مختلف این تخت ها از نظر سایز و سایر قابلیت ها با یکدیگر فرق دارند.

بازار خرید تخت سه تیکه آرایشگاهی

مدلهای مختلف تخت آرایشگاهی

مدلهای مختلف تخت آرایشگاهی

ارائه خدمات زیبایی در آرایشگاه ها به بهترین وجه ممکن، مهم ترین دغدغه هر آرایشگر به شمار می رود؛ یکی از ملزومات دست یافتن به این مهم، داشتن تخت و صندلی مناسب است؛ به نحوی که مشتری با آن احساس راحتی کرده و آرایشگر نیز با تمرکز کافی امور مربوطه را انجام دهد.

خوشبختانه در حال حاضر شاهد عرضه مدل های مختلف تخت آرایشگاهی در بازار می باشیم؛ هر کدام از آنها، ویژگی ها، مزایا و البته مصارف خاص خود را دارند.
به طور کلی انواع تخت آرایشگاهی، ممکن است؛ از نوع یک تیکه، دو تیکه یا سه تیکه باشند؛ علاوه بر این برخی از آنها به صورت کمد دار طراحی شده و دارای یک یا چند کمد و کشوی کوچک در قسمت زیرین خود می باشند؛ از نظر شکل پایه ها نیز تخت آرایشگاهی می تواند؛ از نوع لوله ای یا پایه مستطیلی باشد.

در ادامه مطالب بالا باید بیان کرد که یکی از تفاوت های بارز و بسیار مهم مدل های مختلف تخت آرایشگاهی، داشتن جک و اهرم است؛ این تجهیزات باعث می شوند که بتوان تخت را تا ارتفاع دلخواه بالا و پایین کرده و قسمت پشتی و جلویی را به راحتی و بسته به شرایط جا به جا نمود.

مرکز پخش تخت سه تیکه آرایشگاهی

مرکز پخش تخت سه تیکه آرایشگاهی

مرکز پخش تخت سه تیکه آرایشگاهی، یکی از بهترین محصولات حوزه خود را عرضه می کند؛ جهت معرفی بیشتر تخت آرایشگاهی سیه تیکه باید گفت که این کالا از سه قسمت پشتی، نشیمنگاه و بخش جلو پایی تشکیل شده است.

به طور کلی در مراکز پخش و توزیع تخت سه تیکه آرایشگاهی، انواع مختلف این کالا را با طرح ها، رنگ ها و مدل های گوناگون مشاهده می کنیم؛ به علاوه این تخت ها ممکن است؛ از نظر ابعاد قسمت های مختلف و میزان فضایی که اشغال می کنند؛ با یکدیگر فرق داشته باشند؛ اما به طور کلی امروزه تخت های جک دار، رواج زیادی یافته اند؛ وجود جک، قابلیت بالا و پایین کردن صندلی و تغییر ارتفاع آن را ایجاد می کند؛ همچنین با استفاده از اهرم های تعبیه شده می توان پشتی و جلو پایی صندلی را به دلخواه بالا و پایین نمود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما