فروش تخت جراحی کاشت مو

فروش تخت جراحی کاشت مو به صورت مستقیم و بدون واسطه در بازار داخلی موجب شده تا مشتریان و خریداران بتوانند به راحتی این محصول را با قیمت های مناسب خریداری کنند. تخت جراحی با داشتن موتور های الکترونیکی این امکان را به پزشک می‌ دهد که به راحتی بیمار را به پوزیشن های مختلف جراحی در آورد. انواع تخت جراحی در بازار وجود داشته که درخت جراحی کاشت مو بیشترین میزان فروش را به خود اختصاص داده و افراد زیادی تمایل به خرید این محصول به صورت عمده و کلی دارند.

فروش تخت جراحی کاشت مو

رنگهای مختلف تخت جراحی کاشت مو

رنگهای مختلف تخت جراحی کاشت مو

رنگ های مختلف تخت جراحی کاشت مو در بازار وجود داشته که پزشکان و کلینیک ها می‌ توانند با توجه به سبک دکوراسیون مطب و کلینیک خود بهترین رنگ و طرح این تخت ها را خریداری کنند. یکی از مهمترین تجهیزات پزشکی در زمینه کاشت مو، تخت مخصوص می باشد و نکته ای را که شما باید در هنگام خرید این محصول در نظر داشته باشید این است که محصولاتی با کیفیت را خریداری کنید تا بتوانید برای مدت طولانی تر از این محصول استفاده کنید بدون آنکه تغییری در کیفیت و مرغوبیت اولیه محصول ایجاد شود.

این تخت ها به گونه ای طراحی شده اند که پزشکان و پرستاران می توانند به راحتی به همه نواحی سر دسترسی کامل داشته باشند از خونریزی بیمار بر روی تخت جلوگیری می‌شود همچنین بیمار در هنگام جراحی احساس راحتی بیشتری خواهد داشت. این محصول قابلیت تنظیم داشته و قسمت پشت، زیر پایی و ارتفاع تخت قابلیت تنظیم دارد و شما می توانید با استفاده از ریموت کنترل این تنظیمات را به راحتی انجام دهید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید تخت های جراحی قابلیت شستشو داشته و همچنین شما می توانید به راحتی در هنگام جراحی چراغی را بر روی آن نصب نمایید و بهتر است قبل از خرید این تخت ها اطلاعاتی را که مد نظر دارید از کارشناسان فروشگاه و مشاوران خرید این مجموعه دریافت کنید و سپس با توجه به نیازتان اقدام به خرید بهترین نوع کالا نمایید.

قیمت تخت جراحی کاشت مو

قیمت تخت جراحی کاشت مو

عرضه تخت جراحی به صورت مستقیم موجب شده تا خریداران بتوانند به راحتی این محصول را خریداری کنند‌. قیمت تخت جراحی کاشت مو با توجه به جنس آن متفاوت بوده و شما می توانید برای اطلاع از قیمت روز این کالا با کارشناسان ما در سایت تماس داشته باشید و پس از اطلاع از قیمت روز محصول بهتر این نوع کالا را خریداری و از آن نیز استفاده نمایید. اگر شما کالا را به صورت مستقیم خریداری کنید از پرداخت برخی از هزینه های گزاف و اضافی معاف خواهید شد.

  • تبلیغات: 
    1. خرید و فروش آنژیوکت قلبی با قیمت ارزان
    2. سایت آنلاین خرید و فروش چست لید
    3. قیمت تیغ جراحی + خرید تیغ جراحی اسکالپل و فروش تیغ جراحی بیستوری
    4. خرید بدون واسطه انواع فشار سنج عقربه ای

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما