خرید و قیمت تخت مطب زیبایی + الکتریکی و مکانیکی

تخت های زیبایی پوست و مو جهت استفاده در مراکز درمانی و کلینیک های پوست و زیبایی در مدل های مختلف و کاربری ها متفاوت به کار می رود.تخت هایی زیبای تنوع بسیار زیادی دارند که به دودسته مکانیکی و الکتریکی تقسیم می شوند. درادامه بااین نوع تخت ها آشنا می شوید.

 

تخت مطب زیبایی چیست؟

انواع تخت ها و صصندلی های زیبایی کاربرد های متنوعی دارند برای مثال بعضی از تخت ها بیشتر برای استفاده تزریقات زیبایی مانند تزریق انواع ژل و فیلر و همچنین انواع محلول های تزریقی مانند کوکتل های مزوتراپی و محلول های بوتاکس مورد استفاده قرار میگیرد.

تخت های زیبایی دارای مدل های مختلفی است که به دو دسته اصلی تقسیم  تخت های مکانیکی و تخت های برقی می شوند.

قیمت تخت مطب مکانیکی

تخت های مکانیکی چگونه می باشد؟

تخت های پوست مکانیکی نسخه قدیمی این دسته از محصولات می باشند این تخت ها دارای امکانات کمتری هستند و دسترسی های زیادی را به پزشکان و متخصصین و تکنسین ها نمی دهند اما به علت قیمت بسیار پایین مناسب و کیفیت مطلوب از استقبال خوبی برخوردار هستند.

قیمت تخت مطب مکانیکی

تخت های برقی چگونه است؟

تخت های زیبایی برقی دارای امکانات بیشتری نسبت به نسخه های قدیمی خود می باشند که پزشک و متخصصین می توانند برای استفاده از انواع جراحی ها و زیبایی و تزریقات از این دسته از محصولات استفاده می نمایند.

تخت زیبایی برقی قابلیت هایی مانند تنظیم زاویه قسمت پشتی یا تکیه گاه، تنظیم زاویه قسمت پا و نیز تنظیم ارتفاع را دارد. پهنای مناسب و طول مناسب تخت باعث می شود که زیبا جویان در حین انجام خدمات زیبایی با سختی و فشردگی بدن خود مواجه نشده و بسیار ریلکس روی صندلی قرار گیرند.

قیمت تخت مطب مکانیکی

ابعاد استاندارد تخت زیبایی برقی و مکانیکی چگونه است؟

تما تخت ها دارای عرض مناسب با عرض بدن می باشند. عرض تخت پوست باید به گونه ای باشد که هم برای مراجعه کنندگان و هم برای متخصصین مناسب باشد. فاصله بین مراجعین و متخصصین زیاد نباید باشد. این تخت ها دارای دودسته می باشند که پزشک و متخصص در صورت نیاز به نزدیک شدن به بیمار می تواند دسته ای که در سمت خود می باشد را جدا نمایند. همچنین ابعاد تخت برای مراجعان نیز باید به گونه ای باشد تا هنگام استفاده از خدمات زیبایی لحظات سختی تجربه نکنند.

قیمت تخت مطب مکانیکی

انواع مختلف تخت های برقی:

تخت های برقی با توجه به تعداد بخش های قابل تحرک به ۴ دسته تقسیم می شوند. هر یک از این بخش هارا اصطلاحا یک شکن می نامند تا با توجه به شرایط جسمی بیمار و به منظور تامین آسایش و رفاه هر چه بیشتر بیمار میتوانید تخت برقی مناسب را تهیه نمایید تا بیمار شما بتواند به سادگی و بدون تحمل درد و سختی در شرایط مختلف قرار گیرد. انواع مختلف تخت های برقی به شرح زیر است:

تخت برقی تک شکن:

در این نوع تخت برقی تنها بخش بالایی و قسمت سر بیمار قابلیت تغییر زاویه دارد. این نوع تخت نسبت به سایر تخت های برقی قیمت کمتری داشته و با توجه به قابلیت ایجاد زاویه در قسمت بالاتنه بیمار، انجام فعالیت هایی نظیر نشستن،غذا خوردن، و معاینات پزشکی بر روی این تخت ها به راحتی قابل انجام است.

قیمت تخت مطب مکانیکی

تخت برقی دو شکن:

دراین نوع تخت دو بخش از تخت یعنی قسمت های سر و پای بیمار متحرک بوده و قابلیت تغیر زاویه دارند. تخت دو شکن با توجه به قابلیت تغیر زاویه قسمت پایین تخت برای بیمارانی مناسب است که دچار محدودیت در حرکت پایین تنه خود هستند.

قیمت تخت مطب مکانیکی

تخت برقی سه شکن:

تخت های سه شکن برقی بهترین نوع تخت های بیمارستانی هستند که علاوه بر قسمت سر و پای بیمار یک بخش میانی منحرک هم دارند. به کمک این تخت می توانید تمام حالت های نشسته دراز کش و نیمه درازکش را برای بیمار فراهم کنید.

قیمت تخت مطب زیبایی مکانیکی

تخت برقی چهارشکن:

در این نوع تخت ها علاوه بر قابلیت تنظیم قسمت های سر و پا و کمر، در بخش پا یک بخش متحرک اضافی تعبیه شده تا به راحتی بیشتر بیمار کمک کند. همچنین قابلیت تبدیل این نوع تخت به صندلی از ویژگی های بسیار عالی آن به خصوص برای بیمارانی است که محدودیت حرکتی بالایی دارند.

قیمت تخت مطب مکانیکی

قیمت تخت های زیبایی الکتریکی و مکانیکی:

این نوع تخت ها با توجه به نوع و مدلشان قیمت های کاملا مقرون به صرفه و متنوعی ای نیز دارند.

برای اطلاع از قیمت به روز این محصول با ما همراه باشید.

قیمت تخت مطب مکانیکی

خرید تخت های زیبایی الکتریکی و مکانیکی:

تخت ها عوامل مهمی در انجام عملیات هایی زیبایی و غیره هستند پس باید دقت داشت این محصول را با بهترین کیفیت و دارای ضمانت از نمایندگی های معتبر خریداری کرد. یکی از این نمایندگی ها شرکت آروینیا می باشد. این شرکت با بیش از چند سال سابقه کاری در این زمینه بسیار درخشیده است.

برای خرید این محصول با ما همراه باشید.

قیمت تخت مطب مکانیکی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما