فروشگاه مرکزی تخت کلینیک زیبایی عمده

تخت کلینیک زیبایی در همه بیمارستان ها و مطب پزشکان متخصص زیبایی موجود است این تخت ها برای رفاه و آسایش مشتریان تعبیه می شوند. در فروشگاه ما بهترین تخت کلینیک زیبایی به صورت عمده برای ارائه به مشتریان عزیز، عرضه می شوند و شما می توانید برای خرید آن به صورت حضوری و یا اینترنتی به فروشگاه مرکزی ما مراجعه کنید و یا به وب سایت ما سر بزنید و این محصول با کیفیت بالا را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

فروشگاه مرکزی تخت کلینیک زیبایی عمده

انواع تخت کلینیک زیبایی را معرفی کنید.

انواع تخت کلینیک زیبایی را معرفی کنید.

انواع تخت کلینیک زیبایی برای مشتریان تولید شده اند که هر کدام کاربردهای مخصوص به خود دارند از این تخت ها بیشتر در حوزه کلینیک پوست و زیبایی و لیزر و سالن های زیبایی استفاده می شود حتی برخی پزشکان به عنوان صندلی معاینه برقی، از آن سود می برند. ویژگی مهم این تخت ها این است که پزشک به راحتی با زدن دگمه، صندلی برقی را به دلخواه تنظیم می کند.

به طور کلی تخت کلینیک زیبایی، در حقیقت نوعی صندلی است که قابلیت تخت شدن را دارد و انواع آن در جهات مختلف تنظیم می‌شوند و کارکرد آنها با هم متفاوت است و ویژگی این تخت ها وجود کلیدهای لمسی در آنها می باشد و همچنین طراحی، ابعاد و جنس روکش و… آنها را با هم متمایز کرده است ولی آنچه که بیشتر از همه انواع آنها را از هم جدا کرده است تعداد موتور های تعبیه شده در آنها می باشد.

انواع تخت زیبایی به چهار نوع یک موتوره، نوع دوموتوره، سه موتوره و چهار موتوره در بازار موجودند در تخت های یک موتوره ، تنها یکی از قابلیت های تنظیمات ارتفاع یا تنظیم زاویه تکیه گاه را دارا هستند. در تخت های دو موتوره ، یک موتور برای تنظیم شیب تکیه گاه و پا به صورت همزمان استفاده می شود از موتور دیگر برای تنظیم ارتفاع بهره گرفته می شود.

تخت های سه موتوره دارای سه موتور بوده و نیز قابلیت تنظیم در قسمت ارتفاع و تکیه گاه و قسمت پا را دارا می باشد. تخت های چهار موتوره نیز از کامل ترین تخت ها در بین انواع تخت های زیبایی می باشد که امکانات تنظیم بیشتری نسبت به انواع ذکر شده بالا را دارد و هر کدام از موتورها، تنظیم قسمت هایی مثل تکیه گاه، پا و ارتفاع و شیب را به عهده دارند. در استفاده از تخت مذکور پزشک و بیمار، آزادی عمل بیشتری نسبت به تخت های دیگر دارند.

اصلی ترین قطعه مورد استفاده در تخت کلینیک زیبایی، موتور آنها می باشد و متخصصان از انواع تخت ها برای استفاده مشتریان در وزن های مختلف، نگرانی ندارند چون این تخت ها تا وزن های ۲۰۰ کیلوگرم را نیز تحمل می کنند موضوع مهم دیگر حرکت اولیه تخت ها می باشد که باید آرام و تدریجی باشد و حرکت موتور ها بدون نوسان و یکنواخت می باشد.

یکی دیگر از موضوعات مهم رویه ABS است که از مواد با کیفیت تولید می شود تا هم به زیبایی صندلی بیفزاید و هم عمل تمیزکاری و ضدعفونی راحت تر انجام بگیرد. فوم تشک هم بهتر است از فوم سرد باشد تا علاوه بر استحکام، بعد از استفاده مشتری، فرورفتگی ایجاد نشود. جنس چرم به کار رفته در آن نیز از بهترین کیفیت باشد تا بعد از استفاده مشتری تغییر رنگ یا کشیدگی یا شل شدگی دیده نشود و در اثر استفاده از مواد ضدعفونی، خراب نشود.

معیارهای انتخاب تخت کلینیک زیبایی

معیارهای انتخاب تخت کلینیک زیبایی

معیارهای انتخاب تخت کلینیک زیبایی در موارد زیر خلاصه می شوند که عبارتند از:

• قدرت موتور: قدرت موتورهای هر تخت نشان می دهد که چقدر کشش برای تنظیم ارتفاع و قرار گیری مشتری یا بیمار به تعداد زیاد و نیز وزن های مختلف دارد.

• کاربری تخت: تخت های مورد استفاده باید براساس کاربری تخت باشد مثلا برای برخی کاربری ها تخت های پهن تر نیاز است و برای بعضی دیگر ظریف تر و کم عرض تر مورد نیاز است.

• قابلیت حرکتی تخت: با توجه به نیاز خود باید تخت کلینیک را براساس تعداد موتور و قابلیت حرکتی انتخاب کنید مثلا برای زیبایی پا باید تختی انتخاب کرد که قابلیت تنظیمات ارتفاع پا را داشته باشد.

• کیفیت فوم و روکش تخت: فوم تخت بهتر است از فوم سرد و روکش هم از نوع چرم باشد تا طول عمر تخت کلینیک زیبایی بالا رود.

• گارانتی و طول عمر: موضوع آخر باید تختی انتخاب کنید که دارای ضمانت نامه معتبر باشد و از برند مطمئن و معتبر خریداری کنید .

سفارش فروش تخت کلینیک زیبایی عمده

سفارش فروش تخت کلینیک زیبایی عمده با پیشرفت علم و تکنولوژی گرایش افراد نسبت به گذشته تغییر پیدا کرده و اکنون مبالغ هنگفتی صرف زیبایی افراد و به ویژه جوانان می شود. به همین دلیل کلینیک های تخصصی و فوق تخصصی زیبایی رونق فراوانی پیدا کردند و این کلینیک ها برای ارائه خدمات خود به یک سری از ابزارها نیاز دارند که یکی از انواع این ابزارها، تخت کلینیک زیبایی هستند.

در سال های اخیر فروش تخت کلینیک در فروشگاه های ما افزایش قابل توجهی دارد. در فروشگاه ما تخت هایی به فروش می رسد که از تخت های استاندارد می باشند و در روکش آن از جنس چرم PVC استفاده شده است تخت های ما در ۳۰ رنگ مختلف تولید می شوند و در مراکز فروشگاهی و نمایندگی های ما آماده ارائه به هموطنان عزیز می باشد ناگفته نماند که در تولید آن از فوم سرد و محکم و بادوام بهره گرفته ایم تا موجبات رضایت مشتریان را فراهم آوریم. شما می توانید برای تهیه تخت کلینیک سفارشی عمده به ما مراجعه نمایید.

پخش کننده انواع تخت کلینیک زیبایی عمده

پخش کننده انواع تخت کلینیک زیبایی عمده در مرجع فروشگاهی ما، انواع تخت کلینیک زیبایی، آماده ارائه به مشتریان عزیز می باشد. ما انواع تخت کلینیک عمده را از بهترین تولیدی دریافت کردیم که در تولید آن از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت استفاده می کنند و با به روز ترین تجهیزات پیشرفته و تکنولوژی برتر، به دست متخصصان ایرانی آماده می شوند. همکاران عزیز ما در بخش توزیع انواع آنها را، ارائه می کنند تا بتوانید با مراجعه حضوری، مدل انتخابی را بر حسب نیاز خریداری نمایید.

همچنین برای افرادی که به علت مشغله کاری یا دوری راه امکان حضور در فروشگاه وجود ندارد پایگاه اینترنتی در نظر گرفتیم تا با مراجعه به وب سایت ما ضمن بازدید محصولات، بتوانید به صورت آنلاین محصول مورد نظر را سفارش دهید تا همکاران ما در اسرع وقت، به آدرس تعیین شده توسط شما ارسال نمایند.

نمایند گی های ما برای اینکه قیمت محصولات خود را پایین بیاورند، واسطه ها و دلالان را حذف کردند و محصولات تولیدی را مستقیم از کارخانه به فروشگاه می فرستند تا قیمت تمام شده آنها پایین تر از قیمت بازار به دست شما برسد. همچنین به علت حجم خرید انبوه شما، هزینه حمل و نقل به طور قابل ملاحظه ای پایین می آید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما